Wednesday 31 August 2011

ChoKi CHoki(post 5)

TAMAT DIPLOMA


aku sekarang dah tamat diploma...tapi lum konvo lagi..aku sebelum nie ambik kos tesl di sebuah kolej..aku baru sahaja habis praktikal..semasa perjalanan ku menjadi guru praktikal di sebuah sekolah rendah, banyak dugaan, rintangan dan cbaan yang aku lalui...di waktu aku kena observe, macam2 komen aku dapat..seolah- olah aku nie terlampau hina, bodoh dan tidak tau ape2...sehinggakan aku merasa give up untuk meneneruskan praktikal..aku merasakan seperti mahu berhenti belajar..tapi di sebabkan aku memikirkan yang aku banyak menghabiskan duit untuk melanjutkan pelajaran...aku tabah sebab aku ingin menamatkan diploma aku...dan ingin mengejar cita-citaku...:) aku teruskan perjuanganku dalam mendidik  juga di sebabkan sokongan daripana anak muridku sendiri..sehinggakan aku mengalirkan air mata...terima kasih ye kerana menyokong cikgu...last observation...alhamdulillah kerana aku mendapat pujian  dan komen2 yang amat membuatkan aku bersyukur...sumenye terbaik...xsia2 doa aku ...terima kasih Ya Allah dan buat insan2 yang mendoakannya... alhamdulillah kerana akhinya aku dmat menamakan zaman diploma aku...aku tertunggu-tungu waktu unuk aku  konvo ...x sabar rasenya...insyaallah waktunya akan tiba...hehe :)

No comments:

Post a Comment