Wednesday 31 August 2011

ChoKi CHoki(post 7)

TENTANG CINTA(1)




Best kan kalau cakap n sembang tentang cinta...korang pernah bercinta x??? aku pulak???mmm cinta 2 ape erk??kuih ke??ke name tempat..hehe mmm aku pernah bercinta...aku start bercinta sejak umur aku 11 tahun lg...wah percaye x??kecik2 dh pandai erk...haha biase la cepat matang..haha dulu kecik2 orang panggil cinta monyet,,,..yela cinta macam monyet...pantang nampak lawan jenis je,,terus ushar2..haha nk2 kalau ada rupa...mase umur 11 tahun mase 2 x silap aku drjah 5..aku couple ngan sorang mamat nie..1 sekolah ngan aku...tp dia kelas bawah dr aku la..aku pandai cikit dari dia.,.haha time dulu2 mane la ada handphone...so kitorang gayut guna telefon umah je..asyik kena marah ngan mak ayah je..hehe mane x marah nye...diorang ingat ada call penting dari seseorang,..pasal bisnes ke..tengok2 pakwe aku yg cal...angin la diorang...d sebabkan xde handphone..xeh la nk bebalas mesej...huhu so main la kirim2 surat...yg xleh blah ayat nie" pecah kaca pecah gelas.sudah baca harap balas"/..2 la ayat familiar yg kitorang guna..xd ayat lain ke..!! nak tergelak bila teringat..haha..yela cinta monyet..cinta budak2..haha..tapi 2 sume tinggal kenangan...xleh lupa...smpi sanggup  ponteg kelas kafa , p taman permainan semata-mata nk p dating..hehe rahsia2...hehe nakal betul kecik2 dulu...heehe sekian sahaja kisah pertama...:)tq bace..

No comments:

Post a Comment