Thursday 1 September 2011

ChoKi CHoki(post 9)

KESAKITAN




awww...teringat lg time bulan pose baru nie...1 hari 2...aku nak p mandi...lepas aku mandi aku cuci la bilik mandi...mungkin lantai 2 licin..time aku nak bersihkan bilik mandi 2 tiba2 aku terjatuh ..fuhhh...sakittt sangat...xtau nak cakap camne..trlentang...sakit pinggul aku..huhu ...kepalaa aku pulak terhantuk dinding toilet 2 pulak...bengong sekejap kepala otak aku....sampai sekarang terasa lg sakit 2...kadang2 nak angkat barang nk bongkok pn sakit...aku takut gk effect ape2 6t...takut xleh wat keje berat je...:(   harap2 xde pape...takut retak tulang kt pinggul je..huhu ...kalau ikut kan mungkin aku dah lumpuh time aku jatuh 2..tapi di sebabkan time jatuh 2 aku doa n ingat tuhan, tuhan telah menolongku...kalau x dah lama aku pingsan da lumpuh...mujur aku sempat selawat,mengucap...alhamdulillah...
   Time raye ke 3 baru nie..lepas balik dari raye umah kawan2, aku p la jalan2 naik motor ngan adik aku...pastu aku pun jatuh motor..sakit gak...luka...pedih lak aku rase luka2 nie...nie pn x sembuh ag...kaki kena kat enjin motor...terasa panas je kat luka nie...aku dah la kecik...motor lak terbalik atas aku...aduiii sakittt...leh lak aku tersengih masa jatuh 2 ..nk cover sakit konon..haaha...aku nie dah berapa kali excident motor...x serik2 gak...cuma aku fobia kalau bawak motor skuter n sewaktu dengannya....:( 
   x berani lagi aku bawak motor..nanti ok la 2...
  nasiht aku, korang kena hati2 ta...:) sekian...doakan agar aku x pape...tq

No comments:

Post a Comment