Tuesday 6 September 2011

ChoKi CHoKi(post 12)

BARU UPDATE

fuhh dah lame x upadate..bukan ape aku nie mana la ada laptop...laptop pn pinjam ayah..x pun adik..lagipun broadband nie pn macam haram...lembab...aduii kadang2 tension gak..nak je aku ambik kapak aku kerat2 broadband nie....haha kejam tul..hehe xpela..untung la yang pakai strymix..etul ke aku eja nie..haha x kisah laa..yang penting korang paham maksud..aku nie bila la nak ada laptop sendiri...yang maju nya adik2 aku..diorang ada laptop..aku nie yang dah habis belajar still xde laptop..sedih2..haha xpela..nanti ad wit banyak leh laa aku pakai laptop idaman aku VAIO..hehe yang penting warna pink..klu xdpt pakai VAIO..xpe...yang penting ada..huhu xtau la bila..tunggu jela..kawan aku sume ada..aku je yang x mampu nak beli..kuakuakua.:(
k la...muqaddimah aku ari nie..sekian....:)

No comments:

Post a Comment